středa 22. března 2017

Proč si vybrat zrovna Anu jako životní styl?

Ahoj!
Věřím tomu, že spousty z vás je na vážkách nebo neví proč by si zrovna Anu mělo vybrat jako životní styl. I já jsem to tak měla. Ale vlastně jsem pochopila, že to je to nejlepší co jsem si mohla vybrat a byla jsem při ní skutečně šťastná a mohla za to jen ONA. Ten životní styl. Tady je pár důvodů.
1) Budete krásně štíhlá.
2)Budete krásná.
3)Budete moct nosit co budete chtít.
4)Každý vám bude závidět.
5)Nebudete se muset bát toho, že vám něco nebude, někam se nevejdete.
6)Lidi se vám nebudou smát.
7)Nebudete muset řešit to jak stoupá cena potravin.
8)Všichni řeší a bojí se jaký svinstva jedí, to jde mimo nás.
9)Nikdy neuslyšíte větu od kohokoliv, že jste přibrala.
10)Svět se vám bude zdát lepší, hezčí.

Důvodů je spousty, ale tohle je si myslím dostatečný základ a vlastně i motivace! Celý tenhle blog bude o jídelníčkách,cvičení,motivacích, tipech atd. Budu se snažit být hodně aktivní! :) Držím palce! 💓💞💞💞💋💋💋

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pro ana motivace